joi, 13 ianuarie 2011

 Iubirea lui a fost un fluture alb ce mi s-a asezat pe rochita,mi-a atins cositele,i-am pus mana pe aripi si a zburat.Fluturele asta mi-a atins sanul de fecioara si si-a lasat sarutul acolo ca atunci cand se va intoarce sa guste din vechiul sarut,din vechea betie.Cum o sa fac ca fluturele sa se intoarca,caci sanul meu se zbate?!Rochita,cositele,ochii de copil mirat,buzele rosii si mirosul de flori...vor avea vreun efect?!...nasul rosu de frig?!...parul nins?!...obrajii ce ascund bucuria Craciunului?!...beteala din priviri?!Dar,oare, se mai intorc fluturii?!I-a crescut polenul pe aripi ca sa se intoarca?!Cauta gura lui nectarul buzelor mele sau din cauza iernii mi s-au ofilit florile?!Trebuie sa fie foarte frumoase macesele inghetate din buzele lui si marea.Vreau sa ma inchida in irisul lui,vreau sa ma inec in marea ochilor lui,sa-i strabat muntii,sa-i mangai vaile,sa ma ratacesc in marele canion al trupului lui.Vreau sa descopere in mine ce nici eu nu stiu si nu am descoperit.Vreau ca fiecare particica din pielea-mi sa-l faca sa tresara,fiecare atingere sa-i aduca stralucirea in ochi,soarele in mare.Amurgul pleoapelor sa ne gaseasca goi si imbratisati...(soptit) ... amurgul pleoapelor sa ne gaseasca goi si imbratisati...(soptit)...amurgul pleoapelor sa ne gaseasca goi si imbratisati..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu