duminică, 12 iunie 2011

destramare-un capat de lume


      Au picurat zile de-a randul si m-am gandit ca poate merit sa vad soarele intr-o zi dupa atat munca si durere,dezamagire,am crezut ca destinul se schimba,ca visele devin realitate,dar traim intr-o lume amorfa..o lume ce striveste speranta.mi-au inghetat mainile si in curand simt ca voi ingheta cu totul,ma roade stomacul si imi vine sa urlu de durere,nu a mai ramas pic de sange in venele mele,ochii imi sunt storsi de lacrimile ce     s-au scurs in cascade si pana si fata imi este inegrita si batrana de atata plans si nesfarsire,agonia ma sugruma incetul cu incetul si ma simt asemenea unui vas ce sta pe marginea mesei gata sa cada si sa se sfarame.In lumea asta in care toti sunt niste roboti gata sa sfasie,sa distruga sentimentele altora,doritori de putere,flamanzi dupa avere,insetati dupa faima ,gata oricand sa vanda suflete de copil pentru mantuire,sa ucida bucuria,sa multiplice pacatul…in lumea asta nu te mai vindeca de boala decat natura,nu   te mai face sa zambesti decat un rasarit de soare,nu te mai mangaie decat marea.Era civilizatiei s-a incheiat.Era intelepciunii s-a incheiat.Dragostea a murit,duceti-va si plangeti si puneti flori pe morminte caci ei au stiut ce sunt iubirea,bunatatea,darnicia,intelepciunea.Unde sunteti bravi eroi?Cum de s-au nascut atatia mutanti?Ce se greseste cand are loc creatia?De vina sunt mamele?In pantecele lor  s-a multiplicat pacatul?De vina sunt tatii si dorinta lor nebuna de a pata virtutea?Lume natanga deschide ochii si doar pentru un minut analizeaza ce pierzi !!!Te autodistrugi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu