duminică, 9 ianuarie 2011

iarna.zapada.tu

  M-am scurs printre amintiri si mirosul lor m-a ametit.Scortisoara,colaci calzi,rumeni, se auzeau scanteile din foc,trosnetul lemnelor...amintiri.Odata eram noi doi cu stelute in par,cu ochii lipiti,cu inimile batand in acelas ritm de chitara.Lacrimile incep sa curga...prea tarziu...izvorul nesecat nu aduce prezentul,ci repeta trecutul si mi-l impregneaza pe obraji...prea mult timp.Am organele putrezite,au prins mucegai si miros oribil doar pentru simplul fapt ca nu ma mai atingi.Am imbatranit in trei luni cat altii intr-o viata...Traiesc in trecut,inchid ochii mult prea des sa te recompun si cand esti acolo,langa mine, intind mainile si dispari...ai disparut cam prea devreme din viata mea,te-ai topit prea repede in mainile mele calde.Am vazut zapada si exact a doua zi a rasarit soarele si a topit-o...am ramas cu nostalgia pe varful limbii.Tot ce-mi doresc acum e sa ninga din tine peste mine...acopera-ma cu ninsoarea ta caci mi-e dor sa-mi fie bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu