vineri, 7 ianuarie 2011

Scrisoare pentru micutul meu Lucifer

          Mi-au mucegait gandurile,sunt putrede de atata trecere de timp,insa micutul meu Lucifer iti voi spune o poveste care sa-ti demonstreze ca picatura e mai importanta decat intregul ocean.E vorba in povestea asta despre o fetita care a dus o viata monotona,a fost sechestrata de parintii ei intr-o camera de fildes si a cunoscut acolo setea de cunoastere.Se plictisea zi de zi intre aceeasi pereti asa ca s-a apucat de citit; citea ca o nebuna zi si noapte,cunostea cartile,povestile,personajele,se mintea ca a ajuns sa cunoasca viata din cochilia ei,de acolo.Insa, micutul meu Lucifer, ea nu stia ce e dincolo de pereti,nu stia ce o asteapta.Setea ei crestea,se nasteau in ea mii de guri ce doreau sa se afirme,ce doreau sa cunoasca,sa descopere oceanul asa ca tine.Diferenta e ca ea vroia si picatura,dragostea pe care nimeni nu i-o oferise si credea in ea,cum sunt sigura ca si tu crezi,dar te minti ca nu e asa.Ei bine usile camerei s-au deschis intr-o zi,fetita crescuse,devenise o tanara gata de drum,la fel de insetata de cunoastere.Stii unde a fugit prima data dupa ce a fost eliberata?...la mare.Iubea marea,iar cand a ajuns acolo, in mijlocul valurilor, zgariata de scoici,nisip si pietre si-a dat seama ca si mare o iubeste pe ea...stii de ce?Ia daruit picatura, ia pus-o pe buze.Zbuciumul,setea,toate au trecut,s-a asternut pe chipul ei fericirea,a imbatat-o si a umplut-o cu oceanul pe care ea il vroia,asa cum il vrei si tu.Pentru prima si singura data in viata ei avea absolut totul,ea era luna,era ziua,era lumina ,era absolut totul...totul,micutul meu Lucifer.Din picatura buzelor LUI ea avea totul...Insa povestea asta nu are un final prea fericit pentru ca se pare ca in tanara fata nu murise micuta fetita insetata si astfel s-au nascut greselile ce l-au indepartat pe EL si a dus departe picatura ei.Acum fata asta este stearpa,seaca,stafidita,se scurg vietile din ea,gurile se inchid dureros cu un zambet trist si ea moare in visare.
        Dragul meu Lucifer asteapta sa gusti picatura si apoi ai sa cunosti intregul ocean si ai sa vezi ca am avut dreptate cand am zis ca picatura naste oceanul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu